25 Kasım 2013 Pazartesi

HÜRRİYET, ANKARA - 25 KASIM 2013, Pazartesi

HÜRRİYET, ANKARA – 25 KASIM 2013
DP’den "Ankara Büyük Şehir Belediye Başkan Adayı" ilân edilecek derken!...
BBP beklemede?...
25 Kasım 2013
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, Ankara yerel siyasetinin merak konularından biri olan Mansur Yavaş ve Turgut Altınok hakkında önemli açıklamalarda bulundu.
Parti genel merkezinde, Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) öncesi gündemi değerlendiren Destici, bir gazetecinin, yerel seçimlerdeki üç büyük şehirde adaylarının belirlenip belirlenmediği yönündeki soruyu, “Turgut Altınok Keçiören’de adaylığını açıkladı, sadece partisini açıklamak kaldı geriye. Arkadaşlarımız kendisiyle görüşmeye devam ediyor. Ben o konunun büyük ihtimalle tamama ereceğini düşünüyorum. Yakın bir zamanda kendisinin açıklamasının daha doğru olacağını düşünüyorum. Keçiörenli seçmen, yapılan anketlerde Turgut Bey’i aday olarak görmek istiyor ve BBP’nin adayı olarak görmek istiyor” şeklinde yanıtladı.
BBP BAŞKANI MUSTAFA DESTİCİ:
MANSUR YAVAŞ’LA GÖRÜŞÜYORUZ!....

Aynı görüşmeleri Mansur Yavaş’la da yaptıklarını ifade eden Destici, “Ankaralılar, Mansur Bey’i BBP’den aday olarak görmek istiyor. Özellikle Ak Parti bu teklifimize de ‘evet’ derse, Mansur Bey’in de şüphe yaşamayacağını ve çok rahat şekilde BBP’nin adayı olacağını düşünüyorum. Artık Ankaranın bir değişime ihtiyacı var, bu da BBP’yle olacaktır” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder